GULD samt sjukstuga!

Igår (Lördag) satt vi i stortsett hela dagen inne i Idrottshuset för att kolla på AIF cupen.
AIF cupen är en stor inomhus fotbollscup som spelas varje år i Örebro. VI var där för att Heja på min bror och hans lag.
Tydligen var vi riktigt bra på att Heja, för vidare till kvällens kvartsfinal kom dom :)
Vi hann med att åka hem för att se en film och lägga ELlah innan kvartsfinalen började med start kl 22. Jag lämnade sedan en sovandes Ellah och Kim kvar här hemma :)

Ervalla sk (brors lag) lyckades efter mycket bra spel och mycket vilja vinna kvartsfinalen, och sedan semifinalen för att i slutet stå som vinnare av HELA cupen! Tror aldrig jag sett dom så lyckliga :D
SUPERKUL!!!

Natten hemma blev dock inte lika skoj. Jag hann komma hem och vara hemma i ca 20 min innan jag hör Ellah kräkas inne på sitt rum. Var bara att ta upp och duscha henne för att sedan lägga henne inne i våran säng.
Sov riktigt dåligt inatt då jag trodde det skulle komma mer kräks. Men inget mer sedan inatt peppar peppar. DOck har hon idag (Söndag) nästan 40 grader i feber våran lilla Prinsessa.
Vi som hade en hel del skoj bokat att göra idag. Det var bara att ställa in :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0