Happy new year!!!

Det har krånglat med vårat internet dom senaste 3 dagarna. Jag som är smått beroende av att uppdatera bloggen har haft lite svårt med detta :D Men nu är jag tillbaka!!

För första gången på flera år var vi detta nyår bjudna på en riktig sprakfest med Skaldjursbuffe, dans och liknande.
Festen var högst uppe på Svampen. Behöver jag tala om att vi hade den bästa utsikten i hela Örebro?? :D
Maten var den godaste jag ätit på länge. Det var Hummer, Krabba, kräftor, räkor och lax samt massa tillbehör till.
Och jag som är ett riktigt fan av skaldjur njöt för fullt!! :D
När klockan slagit tolv och dom flesta blivit lite runda under fötterna och bara tyckte att kvällen hade börjat begav sig Kim och jag hem. Vi var nyktra och började bli lite trötta,som dom småbarnsföräldrar vi är :D






Jag hade kvällens snyggaste karl. Han var SÅ snygg i sina kläder.






Det var 100 personer på festen. Jag kände inte ens hälften tror jag. Trots att det var min styvpappa som höll i festen.


Jag höll mig till denna sortens champange under kvällen :D


Skulel såklart tagit kort på den ljuvliga buffen. Men var så hungrig att jag glömde bort. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0