Kärleken är SÅ mäktig!!

Kim har försökt i dagar att känna bebisen sparka. Men så fort han lagt handen på magen så slutar han såklart sparka. Verkligen varje gång..
Så den första som fick känna lillebror sparka blev den blivande storasystern Ellah <3
Vi låg i soffan och kollade film jag och Ellah när jag kände det sparka. Jag bad henne lägga handen på magen och precis när hon gjorde det så lade lillebror av en rejäl spark. Hon sken verkligen upp som en stor sol och tittade frågandes på mig.. Det var lillebror sa jag. Då böjer hon sig ner tittar på magen och ger den 2 stora blöta pussar..
Är hon inte helt underbar??

Älskade Prinsessan. Du kommer bli världens BÄSTA storasyster!!





Lillebror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0