Morfars frys är bäst!!!

Får nog bli att ställa in morgondagens planer om att gå och leka på Öppna förskolan.
 Vi kom nyss hem ifrån Söndagsmiddagen och Ellah bad direkt om att få gå och sova ( 17:50).  Hoppas att febern inte håller i sig speciellt länge denna gång. Tråkigt för henna att missa sina timmar hon har på Dagis..


Hos Morfar och Karin får man alltid något gott :)
Nu mera hittar Ellah till frysen själv och ber om att få en glass...





Nu ska jag inta liggläge i soffan och tänker inte röra på mig förens jag ska gå upp och sova.. Vill känna mig pigg och frisk!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dej, så synd när dom missar dagis! :( Men inget att göra när dom är sjuka. Hoppas hon kryar på sig snabbt!

Snart är våren här och med den slipper man ju oftast det mesta av sjukligheter!

2011-01-23 @ 22:29:14
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0