Myskväll!!

Måste verkligen kolla upp mitt blodvärde nästa gång jag är hos MVC. Är sjukt trött hela tiden och yr i bollen i stortsett hela tiden. 
Ellah har precis sovit middag, och jag likaså.  Trodde ni nått annat? :D


Ikväll ska vi spendera lite kvalitets tid tillsammans jag och Kim. Min Mamma och hennes man kommer hit runt 6 tiden för att se till Ellah hela kvällen.
Kim och jag ska först börja med att äta ute på en mysig Resturange, sen ska vi möta upp våra vänner Julia och Cleas för eventuellt en fika och sist på schemat väntar det Bio :D

Hoppas att den här kvällen blir bra. Kim och jag behöver verkligen lite ensam mystid tillsammans. Det var SÅ länge sen vi bara var själva han och jag.  Behöver ro om varandra lite <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Lisa Alvbåge

Du äter väl järn tabletter ??

2011-01-07 @ 19:22:54
URL: http://mrsalvbage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0