Nu är det dags!!

Nu om bara 20 min beger mig jag och Ellah in för att titta på lillebror/lillasyster. Var meningen att Ellah egentligen skulle vart hemma hos Liza undertiden. Men hon sov middag och vaknade för ca 2 min sedan. Så hinna hem till Liza förre Ul är bara att glömma :/ Får hoppas att Ellah är nyfiken nog att titta vad doktorn gör så hon sitter still i vagnen.  Hoppas kommer jag göra, så får vi se hur det blir med den saken sen :D



Dom flesta har gissat på att det är en liten lillebror i magen. Bara 1 som tror att det är en liten lillasyster..
Spännande!!

Jag har sedan jag blev gravid trott att det är en liten pojke. Men nu sista veckorna har jag drömt om att det är en flicka.. Så ingen som helst anning faktiskt..
Vad det än är för kön på bebisen är den lika välkommen. Även om Pappan i huset gärna skulle vilja ha en liten Pöjk :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0