Nya skor!

Efter att jag hämtat upp Ellah på dagis möte jag upp Jessica ( från föräldragruppen) på stan.
Vi tog oss en varm och mysig fika. Fy vad kallt det var ute. Fikan var välbehövlig :)
Tiden sprang iväg och innan jag visste ordet av det var det dags att hämta Kim från jobbet. Just nu har vi nämligen bara en bil. Imorrse upptäkte Kim med fasa att det blivit punka på ett av däckena på bil nummer två.. Tror ni han var glad?? Både jag och Ellah fick höra en och annan svårdom..
Jag hann iallefall inhandla ett par nya skor till Ellah. Dom vinterskor hon har nu är tydligen för kalla ibland (konstigt nog). Hade tur att hitta bra skor på rean :D Med flit köpte jag svarta, så dom kan gå i arv till lillebror. Snål som jag är :D




Ellah ville inte ta av sig sina skor. Antar att hon godkände dom :D





Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte snål, smart och ekonomisk! ;)

2011-01-27 @ 14:55:47
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0