Playdoo!

Kollat film, lagat lunch, lekt med playdoo deg, läst bok , sovit och gosat. Så har min och Ellahs måndag i stortsett sett ut.
Lite hyss har hon också lyckats hunnit med. Undertiden jag var på nedervåning och fixade och donade passade hon på att smita upp på övervåningen. Jag trodde hon var i sitt rum och lekte. Men efter ca 5 min tyckte jag det var ovanligt tyst= Rackartyg på gång...
När jag kom upp stod Prinssesan inne på badrummet med ett STORT leende och säger Titta och pekar på toaletten. Där har hon bokstavligt talat fyllt hela toaletten med papper.
Liten Emil i Lönneberga det där :)

Ellahs feber verkar har släppt och hon är mycket piggare. Får dock bli att stanna hemma från Dagis imorrn för att se att den inte kommer tillbaka.






Tokan apar sig som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0