Sjukstugan och älskade vänner!

Hade ju lite känningar i Torsdag om att jag skulle bli sjuk. Självklart stämde det ju :/
Hela gårdagen (Fredag) låg jag i soffan och vilade. Ja, så gott som det gick med Ellah farandes överallt här hemma :)
Vi som hade en massa skoj inbokat både på dagen och kvällen :/ Supertråkigt att behöva ställa in. Men fanns inte precis något annat alternativ...

Idag Lördag är jag fortfarande hänging och inte precis superkry. Men med en sovmorgon och en förmiddag i viloläge, ska jag väl nu orka med kvällen :)
För kvällens planer tänker jag inte ställa in. Det har varit planerat nu ett tag att några goa vänner ska komma hit på middag, mys och sällskapsspel för att fira att jag blivit gammal ( 25 år).



Jag orkade iallefall ställa mig igår för att tillaga en god Fredagsmiddag. Det blev Pepparbiff, klyftpotatis, beasås samt stekta tomater.. Mm så gott det var!!



Ellah är inte heller den piggaste fisken i vattnet. Ingen feber, men gnällig och hängig. Vill helst vara i Mammas famn hela tiden. Som ni ser på bilden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0