AJ AJ!

Har precis kollat på filmen från förlossningen. Vi filmade aldrig när vi fick Ellah och jag kände att det var något jag saknade. Jag hade minnesluckor och Kim med för den delen, så mycket från den förlossningen är suddigt. Därför valde vi denna gången att ha med oss filmkameran. Kameramannen (Kim) lyckades bättre en vad jag trodde han skulle göra :)
Hade verkligen blandande känslor när jag tittade på den. Inte konsigt jag hade ont mellan bena till för bara någon dag sedan. Lillkillen satt verkligen fast, och dte var otäckt att se på film hur dom drog och drog i honom och hur jag skrek rätt ut!! Ja, Kim filmade där nere,  HAHA



Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste vara lätt surrealistiskt att se. :) Önskar att jag fått med någon av förlossningarna på film, men undrar om Stefan klarat av att filma. ;)

2011-06-21 @ 22:27:12
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0