Bebis Ellah!

Det där med att jag skulle lägga mig för en kort vila när Kim kom hem från jobbet, riktigt så blev det inte. Jag struntade helt enkelt i det, då Kim skulle tillbaka några timmar senare för yttligare jobb. Ville helldre passa på att göra något hela familjen istället. Det där med sova, det får man helt enkelt göra när man blir gammal :D
Istället åkte vi iväg för att äta middag ute på en resturang. Får erkänna att jag var alldeles för trött för att egentligen laga mat, så när Kim kom med förslaget nappade jag snabbt på :)
Nu är han tillbaka på jobb och båda skatterna ligger och sover så gott. Lite ensam tid för mig= datatid och tvtid :)


Kommer ni ihåg den här lilla Prinsessan?? Är precis 1 år sedan, och gud så liten hon ser ut. Rena rama bebisen ju!
Våran lilla Ellah, som nu redan är 2 år gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0