Bloggpaus!!

Har sett att det blivit en liten paus i bloggandet. Bäst att uppdatera så ni inte tror jag ligger inne på förlossningen. (Tyvärr)

Igår (måndag) morrse var jag säker på att vi skulle få åka in under dagen till förlossningen. Vaknade av kraftiga värkar och det var nästan som en Ahhaa upplevelse och i samma stund tänkte jag. Just det, det är SÅ här det känns att föda barn.
Men besvikelsen blev stor när värkarna helt plötsligt försvann. Under dagen hade jag sedan molande mensvärk, men inget som jag led speciellt mycket av.
Det knakar och låter konsigt ifrån magen, vilket jag tycker är superobehagligt, men normalt antar jag??

Hela gårdagen gick jag allså i hopp om att +6 dagar övertiden är väl tillräkligt, idag sker det!!
Men här sitter jag nu Tisdag och känner inte ett skit :/
Hade jag mått bra och inte haft den förskräkliga foglossningen hade jag inte suttit dag ut och dag in och klagat som en BITTERFITTA!. DÅ hade jag tagit det lungt och njutit av sista tiden som gravid och ensamtiden med Ellah. Men eftersom så INTE är fallet, så håller jag på att bli tokig!!
Orkar Inte ett skit, känner mig som världens sämsta vän, fru och Mamma.
Har ONT dag som natt och kan knappt gå.
Så snälla bebis. INTE 14 dagar överiden denna gång också!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lider med dej Therese! :( usch, och så den här värmen på allting... Hoppas så för din skulle att lillebror kommer snart!



tror nog att alla runt dej har förståelse för att du är lite off.



<3

2011-06-07 @ 21:21:57
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0