Härlig eftermiddag med mina två ögonstenar!

I eftermiddags provade jag mina nya vingar som tvåbarnsmamma och begav mig ut till Mariebergs köpcentrum. Lite skrämmande var det allt. Skulle lillebror skrika hysteriskt medans Ellah klättrar i och ur vagnen eller något sådant?
Men så blev det inte, mina ögonstenar skötte sig galant <3 Lillebror sov sig igenom hela rundan, förutom en kort matpaus. Och Ellah var nöjd och glad hela tiden. Vi avslutade shoppingrundan (som inte blev något shoppat) och firade in sommarlovet (slutade dagis idag) med en varsin Happy meal jag och Ellah. Tänk att något så litet som Happy meal kan göra en så glad? :) Köpte sedan med oss massor av jordgubbar hem till Ellahs stora glädje. Jordgubbar är nog det bästa hon vet :D

Senare under eftermiddagen tog vi också en tur till lekparken för att baka lite sandkakor. Det funkade iallefall en stund, innan lillebror började skrika efter mat..

Tackar gudarna för mina fina barn. Är SÅ lycklig att få vara mamma till dessa underverk. Även om dom kan köra slut på en ibland :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0