Lurad en än gång!!

Imorrse var det en ybberlycklig Ellah som stolt bar på sin lilla kasse med glass i till Dagis. Idag skulle dom fira att hon fyller år på Lördag. Tänk vad lycklig man kan bli av att få bjuda sina vänner på glass? :D
Ska bli kul att höra hur hon haft det när hon kommer hem om en stund..

Det är en bråkig bebis vi har i magen. Vaknade inatt exakt kl 3 av kraftiga värkar. Dom blev tätare och tätare och det var omöjligt för mig att ligga kvar i sängen.. Gick ner på undervåningen och traskade runt och kollade lite på datorn. Efter ca 1.5 till 2 timmar avtog värkarna.. Va FAN!!
Har kunnat sova under förmiddagen och just nu känner jag inga värkar överhuvudtaget. Det verkar aldrig bli bebis här hemma :)
Men det finns en dag jag INTE vill att han ska komma, och det är nu på Lördag, då Ellah fyller år. Tror ni inte att han kommer tajma att vilja komma då?? Skulle inte förvåna mig!!

Trevlig Torsdag gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0