Mina två guldklimpar!

Igår Söndag blev jag utskriven från BB och fick åka hem :) Åhh, så underbart!  Dock blev lilleman bara hemskickad på permission, då andningen forfarande går lite fort.
Men imorrse kl 9 på återbesökstiden såg alla värden och andning bra ut, så nu är även lilleman utskriven. Skönt!

Har fortfarande inte kommit ikapp med sömnen, så är fruktansvärt trött hela tiden. Känner mig som världens vrak. Men efter några dagar här hemma hoppas jag det har hunnit blivit bättre. Har ju två vakna och gosande barn nu på nätterna, så det tar nog ett tag innan jag vänjer mig med så många vakna timmar. Men ack så mysigt.







Ellah visar sig vara en superstolt storasyster som helst vill pussas,kramas och hålla bebis hela tiden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0