Såhär dagen efter!

Imorrse när Ellah kom in smygandes till vårat sovrum var man allt annat en pigg. Jag har legat hela natten med feber och frossa. Fick nämligen mjölkstokning igår kväll pågrund av kylan :/ Men fick liv i en allt för trött Kim som tog Ellah så jag kunde ligga kvar i sängen och ta igen mig lite. När det sedan var dags för Ellah att sova middag kom Kim in och lade sig igen. Och där låg vi till kl 13 då Ellah vaknade :) För skönt!
Under dagen har vi legat som döa sillar i soffan. Jag med feber och Kim med huvudvärk (bakis). Som man bäddar får man ligga :D Ellah har vart ovanligt seg hon också och har nöjt sig med att ligga och mysa med oss i soffan framför tecknande filmer.
Lagom till kvällen när jag började känna mig frisk igen fick vi besök av Mamma/mormor och Anders som nyligen kom hem från Kina. Dom ville såklart få se på sitt nya lilla barnbarn samt lämna en massa presenter till oss alla fyra. Ellah blev så himla glad åt att träffa dom igen. Mormor är lite av en favorit! :)


Öppnar presenter.






Våran knasfia till dotter.






Kommentarer
Postat av: Therese Persson

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara! kommer definitivt läsa dina inlägg igen. =P Hoppas du har en rolig helg ;)

2011-07-01 @ 12:44:55
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0