Hoppas på att måbra snart igen!

Nu är vardagen i fullgång igen. Kim var åter tillbaka på jobbet tidigt imorrse :/  Våran första tanke var såklart att han skulle vara hemma dom där 10 pappadagarna. Men eftersom han blivit hemma nu i över 2 veckor i väntan på lilleman så måste tyvärr pengarna komma i första hand. Vi kan inte precis leva på luft!!
Får helt enkelt försöka att vila när Ellah är på Dagis 9-14 Tis-Tors denna vecka.
Det var förövrigt en superglad tjej jag lämnade på dagis imorrse. Hon tjatade hela gårdagen på att få komma dit och leka med sina vänner. Hon visade stolt upp sin lillebror och var noga med att förtydliga med min, min. Såklart :)

Eftermiddagen har vi försökt fördriva med massa jordgubbar och lite film. Dock lite svårt att underhålla ett litet energiknippe till unge, medans man själv knappt orkar stå. Hoppas min ork snart är tillbaka. Har/får så himla dåligt samvete av att jag inte är den mamman till Ellah som jag vill vara.. Noll energi helt enkelt!!









Nu är kl snart slagen för en tur ut till glassbilen. Vi hör den låta här i närheten och Ellah står och hoppar av förtjusning :)


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

faan dagarna bara rusar förbi !!!!! ska försöka att slå dig en signal i kväll hihihihihi har kommit på det för sent de andra kvällarna och klockan tickat över 21.00 snåret :( Men ska ta mig i kragen ..



Klart orken kommer tillbaka ! fasen kvinna du har precis fött !! :) Oroa dig inte .. hihihihi

2011-06-15 @ 09:40:55
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0