Snart kalasdax!

Efter Dagis idag bestämde jag mig för att slå på stort. Det behövdes ju bakas till kalaset på lördag, och även om det skulle vara lättare att göra det när Ellah inte är hemma, så vet jag ju att hon älskar att vara med att baka. Så självklart fick det så bli! 
 Vi bakade kanelbullar och en massa goa chokladbollar. Åhh så hon längtar till kalaset.
Vissa stunder gick smidigare en andra. Lillgrisen ville helst vara i famnen hela tiden. Vilket resulterade i att han mestadels hängde på armen, samtidigt som jag försökte hålla koll på en klåfingrig Ellah som gärna ville stoppa fingarna i smeten hela tiden. (vem vill inte det)  Men med mycket tålamod och kärlek så gick ju även det här!! :D Och framförallt hade jag en mycket glad och nöjd tjej! Det slår ju allt, hur trött och slut man än kände sig vissa stunder.










Bjuder på denna trötta och tjocka bilden på mig, just för att Ellah är SÅ söt!




Disken tog Ellah hand om :)




Och för alla inblandade så är kalaset NU på lördag istället. Samma tid och adress :D


Kommentarer
Postat av: maria

jag frågade nathalie vad vi skulle köpa till ellah i present, godis!! ropa hon då, ja försökte me typ docka,pussel osv men det var tvärstop. så ellah kommer få en godispåse av nathalie på lördag, så frågan är vad tycker hon/får hon äta för godis?:)

2011-06-15 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0