Bildregn från en kalasdag!!

Vilken underbar kalasdag vi fick! Att vi har så många nära och kära som vill vara med och fira Ellahs 2-års kalas gör mig rörd! Tack alla underbara vänner och familjemedlemmar för att ni gjorde Ellahs dag helt magisk.
Det var en nöjd och superglad tjej vi hade hela dagen. Åt massor av bakverk, lekte och stojade med alla sina vänner..
Ellah blev helt klart bortskämd med alla fina presenter hon fick under dagen. Lite av det hon fick var golvpussel, lera, kläder, filmer, cykel, dvd-spelare till bilen, handväskor, pärlor, mm.
Trot eller ej, men även jag fick fina saker av min helt underbara vän Mia, i form av ansiksmasker, badboll och goa praliner från chokladfabriken. Fick även ett presentkort av Kims Farmor. Hon tyckte jag skulle skämma bort mig lite. Och det har hon rätt i :)
Lillebror fick också en hel drös av paket från nära och kära från alla håll och kanter!!

Tusen tack från oss alla fyra!




 Världens finaste tvååring <3




















Kims Farmor Gullan med lillebror.




Prinsen..


Lilla Milli som är 2 dagar äldre en våran pojke. Lizas och Johns tredje underverk.








Vi hade tur med vädret, så ungarna kunde springa ut och in bäst dom ville.


Fina vännen Mia.




Fiskat i fiskdammen.






 Senare vankades det fotboll på tvn iform av Halmstad-Ösk.




En del av Ellahs paket..


Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så fin Therese, verkligen FIN! Älskar dina filmer du lägger upp på Ellah och dig, ni är så söta! Mer av det!

2011-06-21 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0