MIDSOMMARAFTON I ALL SIN ÄRA!

Vi hade en helt underbar och rolig Midsommarafton. Den startade igång vid 13 då vi intog silllunch, sedan fortsatte dagen med lekar, dans runt midsommarstången, grillning och musiktävlingar, allt detta i trevligt sällskap. En perfekt midsommarafton!!
Lilleman sov hela dagen, och ibland fick man påminna sig själv om att han faktiskt var där.  :) Ända gången han var vaken var en kort stund på kvällen. Konstigt nog lyckades både Ellah och lilleman sova som två stockar på kvällen medans det var musiktävling igång. Det gapades och herjades en hel del. Men dom fortsatte sova så sött, ända tills vi åkte hem runt 2 tiden på natten..
Tack alla inblandande för en kanondag!!










Lite dans iform av små grodorna.








Ingen mindre Björn en Ellah :)


Mina fina <3


Ussh, klarar knappt av att se mig själv på foton när jag fortfarande är så fet. Längtar tills jag får börja träna igen!


Utsikten från Altanen..


I fullgång med lekar. Alla bjuder på sig själva :)






Dom tre muskutörerna, alla i likadan keps. En present från Faster Åsa som vart i USA.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0