Vattenmelon och bad!

Sov bort hela förmiddagen. Kim fixade iordning och körde iväg Ellah till dagis, så jag kunde få sova. Behöver jag tala om att jag njuter av att ha honom hemma? :)
Jag som var orolig att behöva ligga ensam inne på förlossningen, pågrund av hans jobb. Men nu ringer hans jobb inte ens honom, just för att han ska kunna vara med när det händer! :D

Sedan Ellah kom hem från dagis har vi njutit av värmen. Vi fixade iordning Ellahs pool, och där har hon sprungit i och ur i flera timmar.. Kim passade också på att ta sig ett dopp. Jag blev bra sugen på att hoppa i jag med. Men valde att inte besvära grannarna med den synen :D
Nu däremot går åskan för fullt och regnet hänger i luften. Så nu blir det att baka kanelbullar till Ellahs födelsedag istället. Vet ju inte när jag får tid till det annars..











Avnjöt lite gott på altanen..


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

ha ha ha grym pool !!!

2011-06-07 @ 17:32:00
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0