Bara vi två!!

Haft en riktig kvalitetsdag, mor och dotter emellan. Känns underbart att få göra saker ihop bara hon och jag nu innan lillebror anländer.
Vi har vart en kort sväng till Maribergs köpcentrum för att inhandla en tröja till Ellah. Inte vilken tröja som helst, utan med Mimmi på. Som ni kanske minns så är Pippi och Mimmi dom största idolerna här hemma. När hon fick syn på tröjan inne på Lindex blev hon helt galen och vägrade släppa den :) Sen bar hon så stolt runt på sin lilla påse och sa Mimmi, Mimmi. Tänk ändå att något så litet kan göra henne så otroligt glad!

Innan vi sedan for hemåt för en myskväll i soffan åkte vi förbi Mamma/Mormor och Anders för en fika med färska semlor.
Våran härliga dag slutade sedan med att Ellah somnade i min famn framför tvn. (Det händer aldrig längre) KÄRLEK!

Älskade underbara dotter! DU är Mammas allt!!!
Tack för idag min godig!!






Antar att jag kommer ha en glad och nöjd tjej här hemma imorgon iklädd någon av sina nya toppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0