DUM är jag!!

Ibland är jag inte riktigt klok i huvudet. Kim ringde oss imorrse för att berätta att han inte kommer hem ikväll som planerat, utan han måste jobba vidare och kommer förhoppningsvis hem imorgon någon gång.
Vi som hade planerat att åka till Ikea för att köpa en större bokhylla in till Ellahs rum, för att kunna flytta in den nuvarande in till lillebrors rum.

Efter en stunds tänkande begav jag mig istället ut själv till Ikea med Ellah. Något jag nu ångrar riktigt ordentligt. Bokhyllan vägde bly och det var inte lätt att få in den i bilen. Efter mycket krånglande gick det äntligen. Men shitONT jag nu har i magen :/ Förvärkar som kommer och går och magen blir som en hård fotboll.
Får bli att vila i soffan en stund och hoppas att det släpper snarast..



Den här bokhyllan blev det.



Den här har Ellah nu, men med alla hennes leksaker räcker den inte riktigt till. Så den får flytta in till lillebrors rum.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hörru! Ta det lugnt med dej och maggen! :( Inte bra att släpa tungt ju. Men jag vet hur det är, får man för sig ngt så vill man få det gjort oavsett om man har hjälp eller inte.



Dags för lite nya bilder på maggen förresten! :)

2011-03-06 @ 19:29:21
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0