Jobbig och tung Onsdag!

Idag har varit en sån där riktig skitdag. Har kännt mig låg och helt orkellös. Kroppen har värkt och jag har inte haft lust till nånting. Planerna för idag var egentligen att träffa Jessica och hennes son för en playdate. Men tror ärligt talat inte att jag skulle varit något trevligt sällskap. Mina hormoner har lixom varit utanför min kropp och känslorna har bara vält över!!

Eftersom resten av veckan är fullbokad valde jag att istället spendera dagen hemma i lugnans ro.
Har förövrigt haft jordens busigaste och spralligaste lilla tjej som piggat upp mig :) <3

Torsdag: Till vårdcentralen med Ellah för provtagning, storhandling, playdate hemma hos Liza.
Fredag: Barnmässan i Karlstad med älskade Liza och Mia :)
Lördag: Bortbjuden på förmiddagen hem till Nicklas och Lotta, på eftermiddagen väntas 4 års kalas för Noelia!
Söndag: Gymnastikträning och sedan kalas för bror som blir 24 år..

Ganska så fullbokat :D Får se vilka dagar Kim är hemma? Just nu hinner han lagom hem från jobbet och så ringer dom in honom igen. Pratade nyss med honom och nu är han nere i HElsingborg och kommer tidigast imorgon kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0