NEJ NEJ NEJ!!

Trodde inte det var sant när jag hörde Ellah vakna vid 22 igår kväll och började kräkas.  Ska hon aldrig få vara frisk en längre tid?? Jag tog febern på henne och den visade bara 38 grader. Gav henne en alvedon och sedan satt hon uppe med mig i soffan i flera timmar. Efter att alvedonen börjat verka kom det inget mer kräks. Antar att hon kräks av att febern stiger så fort??
Natten har varit sisådär. Ellah har rullat runt i sängen som en tornado och man har fått sig ett antal sparkar och slag.
Jag har passat på att tagit igen lite förlorad sömn nu idag då Ellah sov middag.. Skönt!!

Och vet ni vad?? Ellah verkar vara helt frisk igen. Pigg och glad och pratar som aldrig förr. Hoppas det håller i sig. Konstigt det här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0