Tisdag!!

Kim är inte hemma mycket numera sen han fått ett nytt jobb. Ska man tänka positivt är det jättebra, för det betyder en hel del pengar som vi behöver :) MEn jag ska inte förneka att det samtidigt är oerhört jobbigt att behöva ta allt själv när man är höggravid och har ett litet yrväder som håller igång. ( Man hinner aldrig vila)
Samtidigt som vi aldrig kan planera något, för man vet inte när han ska jobba.
Idag skulle vi egentligen åkt för att hämta hem vaggan som vi ska ha till lillebror. Den är i furu och jag ska måla om den till vit. Sånt vill jag göra medans jag orkar och kan.
Men men, får vänta och hoppas på att han blir ledig någon dag. Annars får jag be någon om hjälp för att hämta hem den..

Nu ska jag passa på att slänga in en tvätt och plocka lite innan det är dags att hämta hem min vilde :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0