Vårväder!

Att vakna till knallblå himmel och sol, finns det något bättre?

Jag hade hoppats på att få sova en hel natt utan att vakna, då ELlah inte är hemma. Men man är bra konstig, jag vaknade flera gånger inatt just för att jag saknade henne.
Men en härlig sovmorgon fick jag mig iallefall :)

Jag har jättesvårt att förstå vissa som skaffar barn men lämnar bort dom så ofta dom bara kan. Dom tycker det är skönt att inte vara med sitt barn... Visst behöver alla få egen tid, det mår man bara bra av. Men att med gott samvete lämna bort kanske varje vecka och inte ens sakna sitt barn.. Skaffar man inte barn för att få vara med dom? För att man VILL ha barn??


Pratade med Farmor Nina förut och allt har gott jättebra (som jag misstänkte) Grattade även henne på sin stora dag! 
Så fort Kim behagar att komma hem från jobbet åker vi direkt ut för att fira Nina på 42 årsdagen och med oss hem tar vi världens goaste unge! <3


Ellah när hon var sjuk och somnade i min famn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0