BB väska!

När jag väntade Ellah packade jag iordning BB-väskan i mycket god tid. Tror det var redan i v 35 eller något sånt :D Jag längtade ju ihjäl mig efter min lilla tös.. Men hon kom ju inte förens V 42 ändå :D
 Jag hade planerat allt i minsta detalj vad som skulle finnas i den.
Nu däremot har jag försökt packa BB-väskan i några dagar. Men jag kommer inte så långt. Kläder till lilleman finns iallefall i väskan. :)
Känns som om halva väskan kan man inte packa förens jag vet att allt är på G. Tanborste, kläder till mig, kamera, gott att äta, dricka osv. Sådant kan jag inte ha liggandes i en väska..

Har köpt hem Mer flaskor och lite godis att packa i väskan. Tror jag köpt hem det 3 gånger nu, men på nått konstigt sett har det förvunnit innan jag packat ner det i väskan :D

Känner mig lite oinspererad och inte lika stressad att ha saker iordning och perfekt denna gång. Hjälp mig, vad ska man egentligen packa i väskan?? Har redan glömt bort vad man ska ha med sig och vad som är bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lypsyl! :) Iallafall har jag velat haft det direkt när förlossning vart klar. Har blivit så himla torr om läpparna efetr all hyperandning. ;)

2011-05-13 @ 22:08:58
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0