BB Väskan!

Har precis packat klart den så kallade BB-väskan :)

Till mig!

Morgonrock
Strumpor
Trosor
Linnen
Tröja
Mysbyxor
2 bh:ar
Tofflor
Duschgrejor
Tandborste och tandkräm
Hudkräm
Amningsinlägg
Bindor
Handduk
Hårborste

Till Bebis.
 3 bodysar
3 byxor
1 pjyamas
3 strumpor
5 mössor (svårt att bestämma mig)
Blöjor
2 filtar
Fleecekläder

Lite gott!
 
1 Japp
2 små drickor
Dextrosol



Det som ska packas men ej gjort, är!
Kamera
Filmkamera
Mer gott att äta
Tens apparaten
Läppsyl



Något jag glömt??






Kommentarer
Postat av: Sofia

Bindor, blöjor och handduk kan du ta ur, det får du där. :) Så slösa inte på ditt, se till att få valuta för pengarna! ;)



Och så skulle jag nog packa ner mer drickbart. Om du är som jag och vill ha ngt speciellt. För mej var det festis Jordgubb. Annars finns ju saft där. Kanske ngt för både dej och Kima att läsa, skvallertidningar eller nåt. OM det skulle dra ut på tiden, och såklart efteråt. Ifall ni får en bebbe som sover mest första dygnet. :) Kanske ngt spel, yatzy eller kort eller nåt.



Tops kan vara bra att ha med. Skönt att få bli ren överallt efter förlossningen. :)



2011-05-17 @ 21:01:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Någon sysselsättning om det skulle bli långdraget. Kanske yatzy, kortlek eller en tidning!

2011-05-18 @ 08:18:39
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: lisa Alvbåge

fasen vad duktig du är !!!

2011-05-18 @ 08:51:41
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0