Busiga tjejen!


I förmiddags när Kim blev inringd att åka och jobba uppe i Östersund valde jag att spendera kvällen hemma hos Mamma/Mormor och Anders. Skönare för mig att ha lite sällskap och få lite hjälp och avlastning för en stund och för Ellah att busa hej vilt med Anders, Mormor och katterna.
Som vanligt, enligt tradition skulle Ellah duscha med Anders. (Hon gjorde det en gång, och ska sedan dess göra det varje gång hon är där)  Man kunde höra Ellahs skratt lång väg :)
Under kvällen tror jag inte Ellah satt still mer än när vi skulle äta. Hon tjoade och stimmade så mycket att jag började fundera på vad hon fått i sig :D
Efter allt spring och bus under kvällen somnade hon på ca 2 sekunder i bilen.






Väntar på kvällsmat..




Ellah försökte klättra in i kattens lekträd :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0