GRILLA ÄR FÖR GOTT!!

I eftermiddags fick vi härligt besök av Tommy och Rebecka (Ellahs gudföräldrar) och deras lilla Angeli. Tyckte hon hade växt en hel del på den här korta tiden, även om hon fortfarande är mini mini i mina ögon.  himla söt!!
Vi avnjöt en god middag bestående av grillad fläskfile, potatisgratäng, såser och en sommrig sallad.


Mästergrillarn <3












Titta Mamma, vad jag fick av gudfar :)





Nu ligger både jag och Kim utslagna i soffan. Natten har varit det jobbigaste på länge för oss alla :(
Får se om vi kommer överns om något att se på tvn.  Jag skulle vilja se Eurovision song contest medans Kim helst vill se fotboll :D Blir det fotboll tror jag att jag fixar lite i lillebrors rum...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt att höra om eran natt, var det ellah som var vaken, eller var det mamman och magen som inte kunde sova?



Tror min kära bror åker runt på grillturné, i fredagskväll var dom hemma hos oss och åt. :) Så härligt med grillväder skulle lätt kunna grilla ett par veckor i sträck, om jag bara fick byta tillbehören litegrann. :)

2011-05-15 @ 09:40:27
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0