HEADER!!

Det går segt nu!! Vill så gärna ha en ny och fräsch header till min blogg. Den jag har nu är så gammal. Ellah var ju en liten bebis på bilderna.  Hittade en tjej för ett tag sedan som lovade att fixa den för en billig peng.. Men känner att det dragit ut alldeles för mycket på tiden. Tror hon snart haft 2 månader på sig och hon har fortfarande inte ens börjat..

Så nu till er älskade läsare!! Någon som kan eller vet någon som skulle kunna fixa mig en ny header?? Tacksam för många bra alternativ.
Bäst hade ju vart om jag själv kunde fixa om den.. Men har ingen tid just nu till att lära mig!!


Kommentarer
Postat av: ida

jag hjälper dig gärna! :)

2011-05-13 @ 10:57:03
URL: http://iidahjelmgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej

Jag förstår att du vill byta den, men kanske vänta till lillebror kommit så får du en som håller lite längre? Kan tyvärr inte hjälpa dig, för jag har ingen aning om hur man gör.

/Anna

2011-05-13 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0