HEJDÅ MAMMA!!

Ser trots allt ut som vi får njuta av värmen en dag till :)

Lämnade en superglad tjej på Dagis idag. Frågade om jag fick en kram innan jag åkte. Näää, hejdå sade hon och sprang iväg ut på gården...

Över till nått annat. Nu är det andra natten vi kör med rullgardiner. Ellah vaknar fortfarande på natten, men hon somnar snabbare om nu än förut. Sedan vaknar hon fortfarade supertidigt (enligt mig) mellan 5-6 tiden och vill helst gå upp och leka. Men tackvare att det nu är mörkt i rummet, kan jag bara gå in med henne igen till sin säng och hon får en flaska välling och somnar om till 7-8 tiden :D Hade vi inte haft rullgardinerna hade hon aldrig somnat om såhär på morgonen..
Hoppas bara att nattvakandet slutar snart också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0