I love kläder!!

Fick lite köpt på shoppingrundan tidigare idag. Prio ett var egentligen en ny skötväska. Men jag måste erkänna att jag är alldeles för snål. Den billigaste kostade 600 kr? Då var den inte ens snygg eller hade några speciella och bra fack. Nej, det kändes som ett rån, så jag struntade helt enkelt i det :)
Istället blev det lite smått och gott inne på Ikea så som, ramar, plastmuggar, tillbringare och en karaff. Hittade även ett nytt vardagsrumsbord för en billig peng som Kim får följa med och köpa..
Självklart blev det även lite kläder köpt till mina 2 älsklingar (Ellah och bebis).





Blev den här helt underbara tröjan till Ellah. Bästa priset dessutom 49 kr!

Självklart ska även lillebror matcha i samma :)



Blev också matchande kortbyxor till dom båda..


Ellah ville såklart prova sina nya kläder..




Byxor och kortbyxor i ett.




Skulle kunna handla ihjäl mig till mina barn. Älskar att köpa saker till dom :)
Men nu ska jag hejda mig. Ellah fyller år om bara några veckor och lillebror beräknas anlända om bara någon vecka. Kommer nog komma en del kläder då skulle jag tro :D


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

fin hon var i grönt !! fin i allt i och för sig men men :) En dag att ses snart kanske ? innan du föder :)

2011-05-21 @ 13:39:07
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0