Kan bara bli bättre...

Ellah har haft en hemsk natt.! Hon har gråtit och skrikit i omgångar av en massa marddrömmar :( Både hon och jag är väldigt sega och trötta en dag som denna. Ringde Dagiset och sa att hon fick ha en vilodag hemma efter en kaotisk natt. Så istället får hon snällt följa med mig på MVC besöket om en liten stund. Får se om hon vill sitta still. Det visar sig :D
Ska bli spännande och se om lillebror lagt sig tillrätta med huvudet neråt. Har nämligen känts så dom sista dagarna.
Efter Mvc besöket kommer Sofia och hennes lilla nytillskott hit och spenderar förmiddagen med oss. Ska bli sååå mysigt att få gosa och lukta på bebis. Är ju så man längtar ihjäl sig efter sin egna lilla bebis :)


Trött tjej provar lillebrors säng. Min Min sade hon om den :D





Efter en sådan här natt kan jag trösta mig med att det bara kan bli bättre :D



Kommentarer
Postat av: Noelia

jag har kommit på ett namn till ellahs lillebror...Novalie, samma som fisen =D

2011-05-04 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0