Måndag!!

Ellah sov till 6:30 idag och har sovit hela natten. Lite roligt att man anser det vara sovmorgon :D

Idag ska vi bara ta det lungt. Kim kommer sova hela dagen då han fortfarande inte kommit hem ifrån nattens jobb. Tror han skulle vara hemma runt 11-12 i förmiddag.
Jag själv ska ängna mig åt hemsysslor som tvätta, städa och möblera lillebrors rum. Men där imellanåt ska jag tillåta mig själv att bara ligga i soffan och ta det lungt. Har dom senaste dagarna kännt mig helt slut. Inte konstigt med tanke på att man bara sover max 3-4 timmar per natt och sedan håller i gång dagarna i ända.
Men denna vecka ska jag se till att inte boka upp lika mycket som jag brukar göra.  Ska mestadels vara hemma, fixa iordning i trädgård och i hemmet så allt är klart när bebis är här!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0