MARIEBERGS KÖPCENTRUM.

Kim blev ledig från jobb hela dagen :) Älskar när han är hemma och kan hjälpa till såhär i slutet av graviditeten.
Jag kunde som sagt bara legat i soffan hela dagen. Men Kim blev snabbt rastlös och tjatade med mig ut till Mariebergs köpcentrum för en stund. Kan inte påstå att det gick speciellt fort för mig att gå. Folk stannar till och med upp för att stirra på mig. Antar att det ser otroligt roligt ut när jag svajar fram, och inte minst med jätte magen i vädret..
Orkade inte gå speciellt länge, så efter nån timme åkte vi hem och avnjöt massor av jordgubbar med grädde! Fredagsmys!!



Ellah hittade ett par skor hon ville ha..Dock lite stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0