MÅSTE FÅ KLAGA LITE!

Har haft några riktigt tuffa nätter!!
 Har haft en enorm och fruktansvärd smärta i rygg och bäcken.  Ibland har det gjort så ont att tårarna börjat rinna av ren smärta.. Åhh vad jag vill att detta ska vara över. Längtar efter att kunna röra mig utan att slå i eller klämma magen vart jag en vänder mig..
Hade lite känningar av foglossning när jag väntade Ellah. Men det var inte i närheten av hur jag har det nu..
Dammsuger jag expelvis bara nedervåningen en kväll kommer jag sedan inte upp ståendes. Jag får allså gå runt som en hund på alla fyra för att dte gör så ont..
Nu har jag stor förståelse till alla er där ute som lidit av rejäl foglossning. Det är fruktansvärt och det önskar jag ingen levande själ!!





Kommentarer
Postat av: MaddeN-

Du borde väl vara klarvärpt snart? :) Lycka till och hoppas verkligen smärtan går över snart!



2011-05-20 @ 00:19:42
URL: http://madelenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0