TRÖTT SOM ATTANS!

Har faktiskt varit riktigt skönt att inte ha en massa saker uppbokade denna vecka. Ta dagarna som dom kommer helt enkelt :) Är fortfarande en del som ska göras klart här hemma innan bebis behagar att komma ut, det har då varit skönt att små fixa i lugn och ro.
Trodde dock att jag skulle ha hunnit längre än vad jag gjort. Är så sjukt trött. Håller jag igång en stund måste jag genast lägga mig i soffan en sväng för att vila. (Tycker inte om det)
 Men antar att jag ska lyssna på kroppen och vila när jag väl kan!??

Morgondagens förmiddag har jag iallefall bokat upp. Då ska jag träffa vännen Mia medans Ellah är på Dagis :)
Sedan blir det nog fortsatt plock här hemma...
På Fredag har jag valt att ta en sista shoppingrunda för att inhandla det sista till bebis och hem..


Kommentarer
Postat av: lisa Alvbåge

Ta det lugnt nu och vila för vilken timma eller dag så kommer lill-grabben :) längtar tills i sommar då vi sitter och myser med våra minisar och våra andra små leker tillsammans..



Just det om vi får en flicka så kan du ju vänta dig någon låda med kill kläder :) Om du vill ha..

kraaam

2011-05-18 @ 20:26:51
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/
Postat av: Sofia

Visst ska man passa på att vila, men man har ju alltid så mycket man vill fixa med. Men lyssna på kroppen och försök göra "lagom". (som om det vore skitenkelt) ;)

2011-05-18 @ 23:16:28
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0