SOLIGA HÄRLIGA TISDAG!

Jag vet att jag tjatar. Men vilken värme vi har just nu. Rena rama sommaren!!. Synd att det imorgon ska bli sämre väder igen :/

Efter Dagis idag åkte vi ut till Liza och John för en härlig eftermiddag i solen. Liza skämde bort oss ordentligt med att springa runt och serva oss med olika godsaker. Jordgubbsvatten, frukt av alla dess slag, smoothie, kaffe och glas. Glöm inte bort att du också är gravid och ska vila dig :)
Jag satt som fastklistrad i solstolen och bara njöööööt av värmen, medans Kim fick ryka in om det var något barnen behövde hjälp med..
Ellah hade skoj. Ungarna busade, badade och kunde springa runt i bara en liten byxa. Skönt att slippa alla dessa kläder!
Tyvärr slutade besöket som dom flesta andra gånger vi ska lämna Mercedes och Logan. Ellah bryter ihop totalt! Men jag kan ändå inte sluta le inombords och tänka, Shit vad hon gillar dom ungarna <3
















Superhjältarna <3






Mina hjärtan <3



Nu ikväll har vi knappt sett synen av Ellah. Hon har sprungit runt i kvarteret med två granntjejer som är i 7 års åldern.  Hon har kommit in på våran tomt ungefär en gång i kvarten för att säga Hej. Sen har hon sprungit iväg igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0