Fotograf Sofia!

Hade en härlig förmiddag tillsammans med Sofia.(www.sofiagranstedt.blogg.se) Vi pratade en hel del om b.l.a förlossningar, BB, bra och dåliga erfarenheter om det osv. Sådant prat som bara kan roa två mammor imellan :D Sofia har nyss varit där för fjärde gången och jag själv ligger snart där med värkar och jobbar för att få fram lilla underverket! :)

Ellah var mycket intresserad av lilla Nelly. Skulle krama, vagga henne, gosa med henne osv. Kul att se att hon förmodligen kommer bli en omtäksam liten storasyster.
Sofia älskar att fota, precis som jag. Så hon lånade min kamera och lekte lite med den. Blev en hel del fina kort tagna! Tack SOFIA :D



























Gjorde rätt val om att ha Ellah hemma från Dagis. Hon har trots 2 timmars middagssömn varit supertrött under eftermiddagen.. Mycket gnäll!  Hoppas att den här natten blir bättre för henne.  Vi vill inte ha några marddrömmar tack!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv, är så kul att fota! :) Och en riktigt fin babykula är extra kul att få föreviga. Vet ju själv hur svårt det är att få karln att fota en. ;) Här var det bror som snällt (under tvång) fick fota med nogranna instruktioner. Till slut var jag nöjd och han kunde pusta ut. Haha



2011-05-04 @ 23:19:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0