VÅGEN VISAR!

Jaha, då var det ett faktum. Vågen visar 90 kilo. Jippi, or not!!

När jag kom in på förlossningen med Ellah vägde jag 91.5 kilo och var då i V42. Nu väger jag 90 kilo och är  bara i V.38. Kommer allså garanterat väga mer denna gång!!
Men men, denna gång bryr jag mig inte så mycket om vikten. Visst är man och känner sig som jordens största människa. Men jag vet också av erfarenhet att det inte är omöjligt att gå ner allt igen :)
Så ska försöka se det fina i det. Våran lilleman  <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Jojo

Måste säga att bilderna man sett på dig så ser du så pigg o fräsch ut på.

Ser ju inte ut som du gått upp nått..förutom magen då!

:)

Lycka till med babyfödandet!

2011-05-15 @ 15:56:59
URL: http://johannajanssonnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0