VINST!!

Har under dagen idag mått jättekonstigt. Kännt mig illamående och haft menssmärtor till och från.  Jag hoppas såklart att det är förlossningen som börjar närma sig. Men sådan tur har man väl inte :)
Efter lite vila under dagen valde jag iallefall att åka iväg med Liza på kvällens Ösk match. Innan matchen svängde jag och Ellah förbi mina underbara gymnaster på träningen för att hälsa på. Har tränat dom så länge jag kan minnas, men har sedan en månad tillbaka gjort ett uppehåll då jag känner att jag inte orkar. Superkul att få komma till hallen en stund :)

Ösk-Gais matchen blev en riktigt höjdare, då Ösk lyckades vinna med 3-1 :)
Ellah stod vissa stunder vid fönstret och hejade, men mestadels var barnen upptagna med att busa med varandra.










Fina Mercedes.






Urgulliga Logan i Mamma Lizas famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0