BESVIKEN!!

himla besviken jag är över gårdagens fotografering. Fotografen kändes bara stressad och tyckte bilderna blev bra när Ellah satt rätt upp och ner och rörde inte en min. För en kort stund tog hon handen över munnen och gav ifrån sig ett fniss utan dess like= bra och personligt foto, för det är Ellah. Fotografen sa snabbt och lite irreterat bort med handen ELlah, vilket gjorde att hon bara såg rädd och osäker ut på bildern!!
Kanske hade jag för höga krav, då fotografen förra året var kanon. Men dom flesta verkade vara missnöjda igår :/

SÅ nu på fredag har jag istället bokat tid hos en fotograf i Kumla som tar, lyssna nu noga 400 kr för 1 timmes fotografering. Vi får byta kläder hur många gånger vi vill och kan ta både syskonkort, enskilda kort samt familje kort och allt detta ingår i dom här 400 kronorna, smat att man får alla bilder med sig på en cd-skiva!!
Blir kortet bra ska jag verkligen rekommendera detta till ALLA med adress och hela köret.. Håll utsikt på fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0