GAMLA KORT!

För er som inte vet hur jag såg ut innan jag fick barn, och för er som glömt..
Kommer ni ihåg denna kropp???. Trodde jag drömde när jag nyss hittade bilden. Tänk att då när detta kortet togs var jag inte alls nöjd med min kropp. HAHA tänk om man kunde sett in i framtiden sa Kim, då hade du varit MEGANÖJD!! <3
Taget ca 7 månader innan jag blev gravid. Sen gick jag upp 32 kilo och yttligare 5.5 kilo med bebis 2. HElt otroligt! Gick totalt upp tillsammans från båda graviditeterna allså 37.5 kilo. Är ju för sjutton en hel människa.. Nu väger jag 17 kilo mer en när bilden togs!!!
Drömma om att få denna kropp kan man ju göra, men en vacker dag så kanske :)


Taget i Thailand!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0