HEDRAD!

Jag ,lilla jag har fått en bloggaward. Superkul. Tack Sofia, det värmer i hjärtat! :)



Varför började du blogga?
När jag gick hemma dom sista månaderna innan vi skulle ha Ellah, satt jag ofta och läste på olika bloggar. Sen var det faktiskt Kim som frågade varför jag inte startade en egen istället. Och på den vägen är det :) Är en slags dagbok för mig, och det är så kul att gå tillbaka i tiden för att se vad som hände osv. Barnen kan när dom blir stora följa varenda dag ifrån deras liv. Mäktigt!

Vilka bloggar följer du?
Som sagt för flera år sedan kunde jag sitta och läsa och komma in på alla möjliga slags mammabloggar.
Dom jag nu följer flitigt är mest vänner eller bekanta till mig, men har jag tid över kan jag även glida in på andra mammabloggar :)


Vilken är din favoritfärg?
På kläder till mig själv är det Svart som är favoriten. Men ska jag bara välja en färg bland alla så känns det som om Röd skulle spegla mig ganska bra. Älskar kärlek, värme och jul och vad är mer rött en det??

Vilken är din favoritfilm?
OJ, så svårt. Finns en hel del filmer jag tycker om. Kan faktiskt inte välja just en film.
Är mycket för Beck, Wallander osv där det alltid kommer nya filmer hela tiden.
Älskar komedier som Baksmällan. Kan garva ihjäl mig :) Just nu finns det bara en film jag är intresserad av att se, och det är nya Twilight filmen. Som så många andra kan jag gissa.?? :D

Vilka/vilket land skulle du vilja besöka?
Det finns många länder jag vill besöka. 
Jag skulle iallefall vilja åka tillbaka till Usa, finns ju SÅ mycket kvar att se.
Att åka till Afrika och gå på Safari vore ju en dröm!
Älskar att resa och så fort barnen blir lite äldre och vi har råd, så kommer vi åka iväg på en resa. Skulle lätt kunna luffa runt någon månad med barnen. Skulle vara härligt!


Nästa steg i den här awarden är att skicka den vidare till och tipsa om fem stycken bloggar.


Liza
är en av mina allra bästa vänner. Vi försöker att träffas så ofta vi kan och våra barn älskar att leka med varandra. Kommer dock bli mycket mindre tid tillsammans, då dom snart flyttar till Göteborg :(
Här får man följa henne och vardagen som 3 barnsmamma och vad det innebär att vara gift med Sveriges bästa fotbollsmålvakt.

Carro min farbrors fru samt Kidhs gudmor. Bor i Stockholm och skriver kort och gott om vad som händer och sker i deras vardag med, hus, barn och resor.

Kajsa är en nära vän till Liza som jag bekantat mig med hemma hos just Liza. Här skriver hon om sitt ganska så hektiska liv som journalist, trebarnsmamma och föredetta fotbollsfru. För mig har hon alltid en massa bollar i luften och är förundrad över hur hon orkar med allt :)

Viktoria är en vän till min farbror sedan lång tid tillbaka, och det är genom honom jag börjat läsa hennes blogg. Hon har blivit Sveriges största matblogg och förutom en massa goa recept får man även ta del av hennes liv med hus, man, barn och en hel del resor.

Rebecka är kusin till mig och bor i stockholm med sin familj. Här får man följa henens vardag om hur det är att vara tonåring med allt vad det innebär. Skola, fest, vänner, shopping, träning, plugg osv :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Varsågod, den är du väl värd. Är ju inne här jämt och ständigt för att se om du skrivit ngt nytt! :)

2011-11-15 @ 13:19:10
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0