HJÄLP ÖNSKAS!!

En svullen hals och hinkvis av kaffe=min förmiddag!
I ungefär en veckas tid har Ellah vaknat runt 4:30 - 5 och vägrar (kan) inte somna om. Jag försöker verkligen med allt. Men inget verkar fungera eller bita på den mest envisaste ungen i världen :)
Tycker fem är alldeles för tidigt att gå upp, men när man tänker efter att hon faktiskt somnar 19 varje kväll och sover till 5 så får hon ändå 10 timmars sömn. Vilket märks är gott och väl för henne, även om dte inte är på långa vägar tillräkligt för mig :)
Visst känns 5 väldigt tidigt?
Imorrse hade vi iallfeall väntat oss betydligt senare uppgång för Ellah, ´men shiii vad vi misstog oss. Igår kväll var Ellah uppe alldeles för länge, då vi var borta hela kvällen. Hon somnade inte föresn runt 23:30 men ändå hoppar hon upp 5 imorrse.. Fem timmars sömn är för lite, att hon inte förstår det..
Någon som kan hjälpa oss? Någon som känner igen det här med sina egna barn? Är det en period som går över? (Hoppas)

Måste bara säga att jag har jordens bästa kille. Tror jag säger det alldeles för sällan. Han hoppade upp och tog barnen så jag har kunnat sova hela förmiddagen, trots det att han själv inte hunnit sova så mycket. OCh nu ska ni få höra, just nu står han och steker pannkakor till oss :)
Älskar dig Kim!!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sover hon fortfarande middag? Är det tillräckligt mörkt i rummet?

Jobbigt för er, 05.00 är i tidigaste laget!

Kram

2011-11-05 @ 19:33:20
Postat av: lisa Alvbåge

Middags sömnen kan vara boven .. Merci fick sluta tidigt hon var 1,5 år .. och sedan så hade hon så klart dagar då hon ibland sov middag men i det stora hela inte.

Men hon hade svårt att somna på kvällen i stället då hon sovit middag.. Du kan ju prova. Blir säkert lite jobbigt för henne i början . KRAM

2011-11-07 @ 10:19:03
URL: http://minbebis.com/blogg/tripptrapptrull/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0