Hon får mig att dö av skratt!

Har varit en skön och mycket kreativ dag. Har hunnit med både det ena och det andra medans Ellah var iväg på dagis. Det gjorde att jag kunde ägna eftermiddagen helt åt mina barn... Det har dansats knasiga danser och läst böker. Tänk att en snart 2.5 åring kan få en att garva så mycket?? En liten clown=Ellah.










Förutom korten på prinsen hade jag en film på Ellah när hon dansade crazy. Tankarna var att jag skulle lägga upp den. Men får helt enkelt hoppa det, då hon mitt i filmen slänger av sig sina trosor och dansar runt och säger Nakenfis nakenfis.. Ni skulle DÖ av skratt om ni fick se den.. Men vågar inte lägga upp den. Vet inte vad det kan vara för äkligt folk (pedo) som kommer in här och läser. Ska inte bjuda på några nakna barn inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0