MÅNDAG!

Konstigt nog får jag en inre stress såhär intill jul. Har inte alls speciellt mycket kvar att göra, har pyntat det mesta, köpt klart alla julklappar utom två. Så vad är jag stressad över?? Hmm, man ska ju njuta!

Vaknade upp helt otroligt bra imorrse, eller imorrse? det var mer förmiddag måste jag erkänna :) Ellah och Kim kom in smygandes med en frukostbricka samt tre superstora röda rosor. <3 Blev massa mys och bus i sängen tills Kidh vaknade efter sin middags sömn en stund senare. Under dagen har vi julpysslat, jag har varit på stan och fixat massa kort som ska vara julklappar och så har vi haft Mormor och Anders här på snabbvisit ikväll som hämtade våra fiskar...

Nu ska jag hoppa i kojs, att jag aldrig lär mig att lägga mig i tid. Hur vuxen måste man bli??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0