PEPPARKAKOR OCH MIDDAG HOS MORMOR!

Det har varit en tuff natt för Ellah. Gråtit, gnällt och rört runt som en proppeller i sängen, jag vet då hon sov inne hos oss inatt..
Tröööööötta steg vi ändå upp imorrse när Pappa Kim skulle till jobbet vid 6:30.
En stund senare somnade både Kidh och Ellah för att fylla på med lite energi och själv tog jag det i samband med en stor kopp kaffe :)
Båda barnen var pigga och utråkade när dom vaknade, så vi åkte till Mormor där vi bakade pepparkakor. Vågar annars knappt lämna hemmet, för risk att smitta någon..







Lillgrisen somnade mitt i maten!



Hur länge kommer det dyka upp fler koppor på kroppen?? Känns som om det blir fler och fler för varje timme, snart är hon täckt av dom, stackarn..


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med pepparkaksbak! Mina fick nya koppor hela tiden under perioden av en vecka. Så det kan nog bli fler av dom små rackarna! Hoppas Kidh får sina nu också så slipper ni dom sen. Krya på sig till Ellah. Trevlig första advent :)

2011-11-27 @ 08:35:14
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0